CINQUE TERRE

Här spenderade jag de första dagarna av min sommar; Cinque Terre i Italien. Huuur fint som helst!
 
Vi bodde i den lilla byn Riomaggiore och så åkte vi tåg/ vandrade mellan byarna.
 
Bild från ©Matthias Haker 2012
 
Brothers surf house var favoritshopen. T-shirts med snygga tryck blandat med bikinis och klänningar.
 
 
 
Vi vandrade mellan Monterosso och Vernassa. En jättefin sträcka med massor att se.
 
 
 
 

Härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
freespirits.webblogg.se

wow vad mysigt det ser ut på första bilden!

Svar: Jaa och det var det verkligen :)
freespirits.webblogg.se

Gud så fint!! :)

gud vilka mysiga bilder, där vill man ju vara! :)

Men åhh vilka fina bilder :)

Åh vad fina bilder :)

my

Åh vilka vackra bilder!

Så underbart vackra bilder!

Lyx ju! :D

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
freespirits.webblogg.se

Italien är ju för himla fint! Bodde ni på hotell?

Svar: Visst är det! Och det här var något alldeles extra ;) Vi bodde i en lägenhet som förmedlades via någon resesida. Det är så de flesta bor i Cinque terre tror jag, i lägenheter mitt bland den vanliga befolkningen :)
freespirits.webblogg.se

Åh, det ser ju alldeles fantastiskt ut! :D Kram

Åh, vad fint det ser uuut! : D

Åh så härligt det ser ut att vara! :)

Riktigt fina bilder! :O

Svar: Taack va snäll du är :)
freespirits.webblogg.se

Herre! Vad fint!! :D

Hej! Just nu har jag en bloggtävling. Man kan vinna en redigerad video med valfri musik och egna bilder! Och ha videon som man vill och det är jätte enkelt att vara med och jag hoppas att du vill vara med :). Du hittar tävlingen här: http://shettisdrottning.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-en-video.html#comment. Kram!

ISA

men jösses vad vackert! älskar dessa byar <3

Vackra bilder!

Så fint!!

Mysigt, den första bilden såg ju nästan tillgjord ut! Fantastisk!

Vad fint det ser ut!

Vilken plats!! Så vackert!!

Åh, så underbart! Så härliga bilder! :)

Vilken otroligt mysig blogg du har, älskar dessutom bilderna! :D

Åh jag vill också åka dit =) Ser helt magiskt vackert ut =)

Det ser ut som ett härligt ställe! :-)

Så mysiga bilder :)

åh vilka härliga bilder

Fina bilder!

LVS

Sååå himla fina bilder <3

vackert

Wow vilka bilder! De är jättemysiga!

åh najs det såg ut!

va fint

Åh vad fint!!

Ser ju hur mysigt ut som helst och vackert! Skulle gärna vilja åka dit själv någon dag! :)

/Catarina

Fina bilder!

ååh drömmen!

Åh, såååå vackert :-)

Åh har också varit där, så himla fint!!

Svar: Va roligt! Ja visst är det :)
freespirits.webblogg.se

så himla fint :)

Helt makalöst, otroligt vacker vy. Skulle inte tacka nej till att gå runt där med kameran

Svar: Nej eller hur! haha. Det var en dröm att få traska omkring i byarna med kameran runt halsen! :)
freespirits.webblogg.se

Har lagt pusslet på byn på bilden, visste inte vad den hette. nu vet jag, tack!

Men WOW vad fint! Jag drömmer verkligen om att åka till Italien och bila runt i några veckor. Maten, människorna och den där miljön, herregud vad vackert! :)

Svar: Men åh, GÖR det bara! Det låter ju som en grymt bra idé! :)
freespirits.webblogg.se

Åh va härliga bilder! Kram :)

Gud så mysigt det ser ut!

Woow vad vackert! Jätte fina bilder :)

Vilka bra bilder du bjuder på! Det ser fantastiskt ut.
Kram

Svar: Tack så mycket! Va roligt att du gillar dem :)
freespirits.webblogg.se

Vilka härliga bilder!

älskar bilderna <3

Härliga bilder! :)

WOOW så vackert :D

Å herregud va vackert!

vackert:D

Gud vilken fin blogg du har!!! SÅ fina bilder

Svar: Taaack vad glad jag blir :))
freespirits.webblogg.se

Wow, tappar andan så vacker utsikt på första bilden!!!

Såååå fiint!

Jättefint!




Kom ihåg mig?